Zamena ranca

Ukoliko ste kupili ranac koji ne odgovara vašim potrebama, možete ga slobodno zameniti za neki drugi sa našeg sajta.

[[[[]],[[]],"and"]]
1
Popunite obrazac za zamenu
Vaše ime i prezimeyour full name
Broj telefonayour full name
Koji ranac vraćate? (model i boja)your full name
Koji ranac biste želeli da pošaljemo? (model i boja)your full name
Broj računa/otpremniceyour full name
Datum kupovine
Razlog zamene (vaš utisci nam mnogo znače)more details
0 /
Da li nešto fali (kutija, etiketa, ili neki drugi deo proizvoda?)more details
0 /

Napomena: Cena se umanjuje za 1000 dinara ukoliko se ranac vraća bez kutije i za još 1000 dinara ukoliko se vraća bez etikete.

Napišite podatke tekućeg računa na koji možemo izvršiti povrat razlike u ceni, za slučaj da je proizvod koji se vraća veće vrednosti od proizvoda za koji se menja.

Broj tekućeg računayour full name
Ime vlasnika tek. računayour full name
Puna adresa na koji će se isporučiti novi proizvod.more details
0 /
Izjava

Napomena: Ukoliko se ranac oseti na duvanski dim, ili ako ima druge vidljive tragove korišćenja, zahtev za zamenu će biti odbijen.

Previous
Next

Neophodno je da ranac koji vraćate bude u nekorišćenom stanju i da se ne oseti na duvanski dim, u suprotnom zahtev neće biti prihvaćen i ranac koji ste nam poslali će vam biti vraćen.

Takođe, gledajte da sačuvate kutiju i etiketu, i da bude u stanju u kom ste i dobili ranac. Ukoliko nemate kutiju, cena se umanjuje za 1000 dinara, a isto toliko i za etiketu. Nismo humanitarna organizacija, moramo ponovo prodati taj ranac i nećemo moći ni mi po punoj ceni ako ne budemo imali originalnu kutiju i etiketu.

Procedura zamene

  1. Ispunite ovaj formular pored
  2. Sačekajte da proverimo vaše podatke i da dobijete potvrdu za mogućnost zamene
  3. Pošaljite nam ranac kurirskom službom D Express. (troškovi dostave idu na Vaš teret)
  4. Nakon što nam je stigao vraćeni ranac, proveravamo da li je sve u redu:
    1. Da li se ranac oseti na duvanski dim
    2. Da li ranac ima neke druge tragove korišćenja
    3. Da li su kutija i etiketa u dobrom stanju
  5. Javljamo se na vaš email i potvrđujemo mogućnost zamene još jednom.
  6. Šaljemo novi ranac kurirskom službom D Express nazad.
  7. Ako je ranac koji vraćate skuplji od ranca za koji menjate, onda ćemo vam razliku u cenu refundirati na tekući račun koji nam dostavite.
  8. Ako je ranac koji vraćate jeftiniji od ranca za koji menjate, onda se razlika u ceni plaća kuriru prilikom preuzimanja.