Opšti uslovi kupovine

GeekShop.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Pravo na izmenu podataka

Zadržavamo pravo da nešto u budućnosti ovde promenimo ili da dopunimo.

Radno vreme

Online prodavnica GeekShop radi kao Vučić od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti nedostupan.

Podrška putem call centra je uglavnom dostupna radnim danima od 10-16h. Možeš probati zvati i van radnog vremena ako zatreba nešto, velika je verovatnoća da će se neko javiti.

Email možeš poslati kad god želiš, čak i na sudnji dan.

Promena (ažuriranje) podataka na sajtu

GeekShop zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci GeekShop.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pismenim putem ili preko telefona.

Intelektualna svojina

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo GeekShop.rs ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti GeekShop.rs. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

Ostalo

Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja GeekShop.rs.

Poručivanje proizvoda

Cene

Sve cene su sa iskazanim PDV-om. Sve cene su u dinarima.

Opisi proizvoda

Nastojimo da što bolje opišemo proizvode koji se nalaze na našem web-shopu. Opisi su većinom preuzeti i prevedeni od dobavljača. Ukoliko primetiš da nešto odstupa, možeš nam javiti putem email-a i mi ćemo ispraviti na sajtu. Naravno ukoliko želiš, možeš takođe vratiti. Više o povratu robe: ovde.

Naručivanje putem našeg sajta

Ako ti je potrebna pomoć, pogledaj uputstvo za naručivanje na ovoj stranici.

Naručivanje putem telefona

Ukoliko ti je zgodnije, možeš naručiti i telefonom. Zovni broj sa naše kontakt stranice i zapisaćemo tvoju narudžbinu.

Preporučujemo ti da telefonom naručuješ ako:

  • Ako je između 13:00 – 15:30, a želiš da ti stigne već sledeći dan
  • Ako želiš da naručiš, iz Beograda si i želiš da ti stigne danas (moguće samo između od 09:00 do 10:30)
Naručivanje putem email-a

Za naručivanje možeš poslati i email na [email protected] sa tvojim podacima.

Trebaće nam:

  • Ime i prezime
  • Ulica i broj (broj stana/lokala, ako je zgrada)
  • Mesto i poštanski broj
  • Broj mobilnog telefona

Dobićeš ubrzo potvrdu o primljenoj narudžbini.

Plaćanje

Plaćanje za naručene proizvode u Srbiji je u dinarima. Možeš birati na koji način želiš da platiš robu. Trenutne opcije su nam:

  1. Pouzećem – Plaćaš kuriru keš u dinarima kada donese robu na tvoju adresu
  2. Uplatom na račun naše firme – možeš ispuniti uplatnicu i platiti bilo gde ili čak i online ako imaš online banking.
  3. Plaćanje karticama – Prilikom poručivanja na sajtu izaberi plaćanje karticama. GeekShop ne skladišti podatke kartice, već se plaćanje preusmerava na sajt Raiffeisen banke. Nakon plaćanja, bićeš ponovo preusmeren na sajt GeekShopa. Sredstva će biti rezervisana na tvom računu dok ne potvrdimo da sve imamo u magacinu i ne pošaljemo robu. (stanje je uglavnom ažurno na sajtu, ali ovako moramo zbog banke…)

U drugoj opciji, šaljemo robu tek nakon legle uplate.

Ranac možeš pogledati i uživo na adresi magacina i platiti na licu mesta ako imaš mobilno bankarstvo. Više o tome na sekciji: lično preuzimanje.

Dostava

Ovo čitaj, to nas najviše pitaju

Na našem sajtu možeš uneti datum kad želiš da ti bude isporuka. (ne možeš poručiti danas, pa da ti stigne za 2 godine kad dobiješ na kladionici, isporuka može biti max 7 dana od dana kada si poručio na našem sajtu, znači nemoj mnogo unapred poručivati.)

  • Ako naručiš preko sajta do 13h, onda ti proizvod može stići već sledeći radni dan.
  • Ako je prošlo 13h, a treba ti baš hitno za sutra, možemo ti možda i dalje poslati, ali moraš poručiti telefonom.
  • Proizvod ti jedino ne može stići u nedelju.
  • Proizvode šaljemo samo radnim danima.
  • Ako želiš da ti stigne u ponedeljak, onda moraš naručiti preko sajta u petak do 13h, (telefonom može do 15:30, ali onda možemo samo postexpressom poslati, i nema besplatne dostave.)
  • Ako želiš da ti stigne u utorak, možeš naručiti na sajtu u ponedeljak
  • Ako želiš da ti stigne isti dan: moraš naručiti do 10:30, ali preko telefona. U tom slučaju šaljemo sa PostExpressom i stiže ti između 16h i 20h. Tada nema besplatne dostave, već se plaća prilikom preuzimanja nekih 700-800 dinara.
Obavestićemo te o nemogućnošću slanja:
  • Ako nedajbože nešto nemamo na stanju na dan slanja – dobićeš email ili ćemo te pozvati. Bićeš obavešten o datumu kada će proizvod ponovo biti dostupan i moći ćeš da biraš da li želiš na listu čekanja ili da zameniš proizvod. Takođe moći ćeš i otkazati porudžbinu ako budeš želeo. No hard feelings.

Osim u ovim slučajevima:

  • Ako si poručio danas da ti stigne za juče
  • Ako si poručio preko sajta i napisao da ti stigne danas
  • Ako si poručio posle 13h i napisao da ti stigne sutra
Dobićeš email nakon slanja

Čim pošaljemo proizvod, dobićeš email o podacima pošiljke. Čim to dobiješ, znači da će kurir biti sledeći radni dan na tvojoj adresi. To bude oko 16h, čisto da znaš.

Ne garantujemo da će stići na obećani dan.

Kurirske službe su govna. Ne postoji savršena kurirska služba u Srbiji. Imaš rizik – 1 u 20 slanja kurir ne isporuči tad kada treba da stigne. To je viša sila i mi na to ne možemo uticati nažalost. Postexpress je najbolji, ali i najskuplji, ako želiš da ti se rizik svede na 1 u 50 da ti ne stigne na vreme, onda nam traži da pošaljemo preko njih.

U slučaju da ne stigne na vreme:
  1. Zoveš Call Centar kurirske službe (broj ćeš već dobiti u mejlu ili nas možeš pozvati da dobiješ njihov kontakt)
  2. Tražiš informacije o pošiljci i čekaš red da ti se prvi slobodan operater javi
  3. Čim se javi, pitaj je da stupi u kontakt sa kurirom koji prevozi na tvom reonu i da ga pita kad će kod tebe doći.
  4. Ako ti ona kaže do 15h, a kurir ne dođe do 15h, zovi ih ponovo…
  5. Možeš ići na one jeftine trikove da ti treba za poklon, da osoba kojoj se poklanaj odlazi u drugu zemlju ili na mars i da je nikad više nećeš videti… Ponekad se operaterke potrude više.
Besplatna dostava
  • Važi za isporuke u Srbiji
  • Važi za sve proizvode sa našeg sajta
  • Važi za sve iznose i količine
  • Važi za DailyExpress samo. Ako želiš sa PostExpressom ili bilo kojom drugom kurirskom službom, onda ti plaćaš dostavu.
Vreme dostave:

Radno vreme kurirske službe je od 8-17h. Ne možemo precizno znati u koliko sati će doći kod tebe, to zavisi od dosta faktora, rasporeda kurira itd…

Oštećeni paket

Nije se još desilo al da napišemo za svaki slučaj…

Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.

Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.

U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.

U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle potpisivanja prilikom pouzeća paketa.

Ako se roba ne preuzme od kurira

Probaće dostavu još par puta, pa onda nam vraćaju robu. U tom slučaju kupoprodaja se raskida i ako je ranac zadnji na lageru, zadržavamo pravo da prodamo sledećem kupcu koji je na listi čekanja. U slučaju da ponovo želiš da kupiš, bome nema više za dž dostave za tebe. Plaćaš oko 350 dinara sl. put.

Mogućnost zamene u roku od 30 dana.

Ako ti proizvod ne odgovara

Mogućnost ličnog preuzimanja

Lično preuzimanje je moguće u magacinu GeekShop-a. Pre toga je neophodno izvršiti uplatu na tekući račun GeekShop-a. Roba se može preuzeti odmah nakon legle uplate, ili uz priloženi dokaz o uplati.

Takođe, ako želiš, možeš i da vidiš proizvod u našem magacinu. Neophodno je pre toga zakazati kao kod zubara, pošto nismo uvek na lokaciji. Za zakazivanje pozovi broj sa kontakt stranice.

Reklamacije

U slučaju da imaš bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budi slobodan da nas kontaktiraš. telefonom, pisanim putem, elektonskim putem, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip…).

Procedura:

  1. Popuniš i pošalješ na [email protected] obrazac za reklamaciju koju možeš preuzeti ovde.
  2. Dobićeš odgovor u najkraćem mogućem roku (zakonski je 8 dana, ali mi ćemo reagovati za 1 radni dan)
  3. Rešavamo kao što i dolikuje firmama sa 200+ ocena sa 5 zvezdica!

Preporuka: molimo te samo da vratiš što pre proizvod ukoliko ne odgovara tvojim potrebama

Reklamacije na isporuku
  • Ako proizvod kasni, a mi poslali na dogovoren dan
  • Ako je kurir neljubazan

Sve su ovo greške kurirske službe. Kurirska služba je firma koja dostavlja proizvode širom Srbije na adrese kupaca. Prilikom porudžbine u email-u ćeš dobiti uputstvo šta uraditi, koju posluku porati i kome. Primorani smo da sarađujemo sa kurirskim službama, i nažalost ne možemo mnogo uticati na njihov (ne)rad.

Email za reklamacije DailyExpress-a (sa kojima šaljemo u 95% slučajeva) je reklamacije(et)dexpress.rs

Mogućnost zamene proizvoda

Naravno možeš i zameniti ako ti ne odgovara recimo boja. Evo procedure i za to.

  • Zovni nas ili pošalji email
  • Pošalješ nam proizvod na adresu koju ti damo
  • Čim stigne pogledaćemo da li je nešto oštećeno
  • Šaljemo ti nazad novi u roku od 24h od momenta kad smo primili.

Gledaj da ne skidaš etiketu i ne oštećuješ kutiju.

Ako oštetiš proizvod ili nemaš kutiju, za zamenu ćeš morati doplatiti. Nismo humanitarna organizacija…

Povrat robe

Kupac može u roku 30 dana da vrati proizvod. U slučaju odustanka, potrošač ima pravo na povraćaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenjom stanju pri čemu se mora priložiti i originalni račun dobijen prilikom kupovine.

Vraćamo ceo novac na tekući račun kupca u roku od 24h od dana kada nam stigne. Mi snosimo troškove dostave kad se vraća nešto. Takođe, refundiraćemo i troškove dostave.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. U slučaju oštećenja ili habanja robe ili ambalaže koja je nastala krivicom kupca, zadržavamo pravo da umanjimo iznos refundacije. Nismo humanitarna organizacija.

Procedura:
  1. Popuniš i pošalješ na [email protected] obrazac za reklamaciju koju možeš preuzeti ovde.
  2. Dobićeš odgovor u najkraćem mogućem roku (zakonski je 8 dana, ali mi ćemo reagovati za 1 radni dan)
  3. Vraćamo novac ne u roku od 14 dana, već u roku od 24h od prijema vraćenog proizvoda.

Preporuka: molimo te samo da vratiš što pre proizvod ukoliko ne odgovara tvojim potrebama. Tako obavezno ga dobro upakuj, imali smo neke pajsere koji nisu zalepili selotejp traku na kutije. Srećom nije bilo ništa strašno, ali zapamti, osnovno pravilo – zalepi selotejp na kutiju da se ne može otvoriti….

Garancija

XD-Design proizvodi su u potpunosti pokriveni garancijom u smislu defekata u materijalu ili prilikom izrade za kompletan vek trajanja proizvoda (maksimalno 2 godine). Ukoliko proizvod ispolji grešku ili manu usled proizvodnog defekta, čak i nakon duže upotrebe, mi ćemo popraviti proizvod bez naknade.

Ova garancija ne pokriva oštećenja prouzrokovana nezgodom, nepropisnom upotrebom, nemarnošću, normalnim habanjem zbog česte upotrebe. Takođe napominjemo da vlasnik uz proizvod mora dostaviti račun GeekShopa jer se na računu nalazi potvrda o garanciji.

Garancija neće važiti u slučajevima:

  • Oštećenja koja su nastala zbog nemarnog rukovanja
  • Oštećenja nastala zbog mehaničkih udaraca od strane potrošača, odnosno treće osobe
  • Neuvažavanje uputstva za upotrebu

Politika privatnosti

U ime GeekShop Internet prodaje – obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost podataka svih naših kupaca. Da bismo izvršili prodaju, odnosno uspešno obradili vašu porudžbinu potrebni su nam vaši lični – osnovni podaci.

Podaci koje korisnik ostavlja prilikom kupovine na GeekShop.rs su sledeći:

  1. Ime i prezime
  2. E-mail adresa
  3. Adresa prebivališta/boravka
  4. Broj telefona

Takođe, u cilju pružanja što kvalitetnije usluge i informisanja korisnika email korisnika može biti iskorišćen u svrhu marketinških kampanja (newsletter), ali kupcima dajemo mogućnost odluke da li žele ili ne da se odjave sa mailing liste.

Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupnim bilo kojem trećem licu.

Ukoliko želite da povučete saglasnost za obradu podataka, molimo da nam uputite zahtev na sledeću email adresu: [email protected] Mi ćemo u obradi tog zahteva utvrditi da li je opravdan i dalje postupiti u skladu sa zakonom.