GeekShop.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Pravo na izmenu podataka u opštim uslovima kupovine
Zadržavamo pravo da nešto u budućnosti ovde promenimo ili da dopunimo.
Radno vreme
Online prodavnica GeekShop radi kao Vučić od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može pasti na kratko, ali nikada mu neće trebati više od tri dana da vaskrsne.
Podrška putem call centra je uglavnom dostupna radnim danima od 10-16h. Možeš probati zvati i van radnog vremena ako zatreba nešto, verovatnoća da se neko javi je veća nego kad zoveš dom zdravlja za vreme korone.
Email možeš poslati kad god želiš. Biće ti odgovoreno asap.
Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
GeekShop zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeni podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci GeekShop.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pismenim putem ili preko telefona.
Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo GeekShop.rs ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti GeekShop.rs. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima. Budemo li neko pokušavao, naći ćemo ga i obrijaćemo mu glavu.
Cene
Sve cene su sa iskazanim PDV-om. Sve cene su u dinarima.
Opisi proizvoda
Nastojimo da što bolje opišemo proizvode koji se nalaze na našem web-shopu. Opisi su većinom preuzeti i prevedeni od dobavljača. Ukoliko primetiš da nešto odstupa, možeš nam javiti putem email-a i mi ćemo ispraviti na sajtu.
Naručivanje putem našeg sajta
Možeš naručiti kad god želiš.
Naručivanje putem telefona
Ukoliko ti je zgodnije, možeš naručiti i telefonom. Zovni broj sa naše kontakt stranice i zapisaćemo tvoju narudžbinu.
Preporučujemo ti da telefonom naručuješ ako:
Naručivanje putem email-a
Za naručivanje možeš poslati i email na [email protected] sa tvojim podacima.
Trebaće nam:
Dobićeš ubrzo potvrdu o primljenoj narudžbini.
Naručivanje preko viber-a
Možeš pitati šta god te zanima, a za narudžbinu pošalji:
Plaćanje za naručene proizvode u Srbiji je u dinarima. Možeš birati na koji način želiš da platiš robu. Trenutne opcije su nam:
Za fizička lica:
Za pravna lica:
Robu šaljemo nakon legle uplate.
Ranac možeš pogledati i uživo na adresi magacina i platiti na licu mesta ako imaš mobilno bankarstvo. Više o tome na sekciji: lično preuzimanje.
Besplatna dostava
Ovo čitaj, to nas najviše pitaju:
Obavestićemo te o nemogućnošću slanja:
Ako nedajbože nešto nemamo na stanju na dan slanja – dobićeš email ili ćemo te pozvati. Bićeš obavešten o datumu kada će proizvod ponovo biti dostupan i moći ćeš da biraš da li želiš na listu čekanja ili da zameniš proizvod. Takođe moći ćeš i otkazati porudžbinu ako budeš želeo. No hard feelings.
Dobićeš email nakon slanja
Čim pošaljemo proizvod, dobićeš email o podacima pošiljke. Čim to dobiješ, znači da će kurir biti sledeći dan na tvojoj adresi. Potvrdu o poslatoj pošiljci možeš očekivati između 14h i 18h.
Ne garantujemo da će stići na obećani dan.
Kurirske službe su govna. Ne postoji savršena kurirska služba u Srbiji. No, sa Post Expressom ti 99% stiže sledeći dan.
U slučaju da ne stigne na vreme:
Vreme dostave:
Radno vreme kurirske službe je od 8-18h. Ne možemo precizno znati u koliko sati će doći kod tebe, to zavisi od dosta faktora, rasporeda kurira itd…
Oštećeni paket
Nije se još desilo al da napišemo za svaki slučaj…
Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.
Ukoliko na kutiji ili ambalaži ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.
U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.
U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle potpisivanja prilikom pouzeća paketa.
Ako se roba ne preuzme od kurira
Post Express kurir će ostaviti list u sandučetu sa kojim možeš dići pošiljku u najbližoj pošti, u roku od 5 dana.
Lično preuzimanje je moguće u magacinu GeekShop-a.
Plaćanje prilikom ličnog preuzimanja:
Takođe, ako želiš, možeš i da samo vidiš proizvod u našem magacinu. Neophodno je pre toga zakazati kao kod zubara, pošto nismo uvek na lokaciji. Za zakazivanje pozovi broj sa kontakt stranice.
Reklamacija na proizvod ili uslugu
U slučaju da imaš bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budi slobodan da nas kontaktiraš. telefonom, pisanim putem, elektonskim putem, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip…), i potrudićemo se da u što kraćem roku reagujemo i eventualno ispravimo ukoliko je došlo do greške sa naše strane.
Reklamacije na isporuku
Sve su ovo greške kurirske službe, i možeš napisati reklamaciju na email adresu koju ćeš pronaći na njihovom sajtu.
Primorani smo da sarađujemo sa kurirskim službama, i nažalost ne možemo mnogo uticati na njihov (ne)rad.
Za rančeve:
Ako ti neki ranac ne odgovara, i želiš da zameniš za manji, veći, drugu boju ili drugi model, onda:
Gledaj da ne skidaš etiketu i ne oštećuješ kutiju.
Ako oštetiš proizvod ili nemaš kutiju, za zamenu ćeš morati doplatiti. Nismo humanitarna organizacija...
Ako je ranac za koji se menja skuplji, onda možeš uplatiti razliku u ceni pouzećem ili preko računa. Ako je povoljniji onda preko računa ćemo refundirati razliku u ceni.
Ko plaća dostavu kod zamene?
Kupac može u roku 14 dana da vrati proizvod, ali mi smo to povećali na 30 dana (za rančeve). U slučaju odustanka, potrošač ima pravo na povraćaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom stanju, bez tragova korišćenja, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, pri čemu se mora priložiti i originalni račun dobijen prilikom kupovine.
Vraćamo ceo novac na tekući račun kupca u roku od 24h od dana kada nam stigne.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. U slučaju oštećenja ili habanja robe ili ambalaže koja je nastala krivicom kupca, zadržavamo pravo da umanjimo iznos refundacije. Nismo humanitarna organizacija.
Procedura:
Preporuka: molimo te samo da vratiš što pre proizvod ukoliko ne odgovara tvojim potrebama. Takođe, obavezno ga dobro upakuj, imali smo neke pajsere koji nisu zalepili selotejp traku na kutije. Srećom nije bilo ništa strašno, ali zapamti, osnovno pravilo – zalepi selotejp na kutiju da se ne može otvoriti….
Ko plaća dostavu prilikom povrata?
Ako javiš u roku od 3 dana da ne odgovara, onda mi častimo dostavu, u suprotnom ti plaćaš trošak dostave nama.
XD-Design proizvodi su u potpunosti pokriveni garancijom u smislu defekata u materijalu ili prilikom izrade za kompletan vek trajanja proizvoda (maksimalno 2 godine). Ukoliko proizvod ispolji grešku ili manu usled proizvodnog defekta, čak i nakon duže upotrebe, mi ćemo popraviti proizvod bez naknade.
Ova garancija ne pokriva oštećenja prouzrokovana nezgodom, nepropisnom upotrebom, nemarnošću, normalnim habanjem zbog česte upotrebe. Takođe napominjemo da vlasnik uz proizvod mora dostaviti račun GeekShopa jer se na računu nalazi potvrda o garanciji.
Garancija neće važiti u slučajevima:
U ime GeekShop Internet prodavnice – obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost podataka svih naših kupaca. Da bismo izvršili prodaju, odnosno uspešno obradili vašu porudžbinu potrebni su nam vaši lični – osnovni podaci.
Podaci koje korisnik ostavlja prilikom kupovine na GeekShop.rs su sledeći:
Takođe, u cilju pružanja što kvalitetnije usluge i informisanja korisnika email korisnika može biti iskorišćen u svrhu marketinških kampanja (newsletter), ali kupcima dajemo mogućnost odluke da li žele ili ne da se odjave sa mailing liste.
Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupnim bilo kojem trećem licu.
Ukoliko želite da povučete saglasnost za obradu podataka, molimo da nam uputite zahtev na sledeću email adresu: [email protected] Mi ćemo u obradi tog zahteva utvrditi da li je opravdan i dalje postupiti u skladu sa zakonom.