Korpa

Direktni smo uvoznici svih proizvoda. Radimo i veleprodaju i brendiranje za firme.

Imaš pitanja?

Zovi radnim danima od 10h do iznemoglosti (16h)
na broj: 0649977793
Ili piši na viber bilo kad.

 

Uhodi nas

 

Uslovi kupovine

Opšte odluke

GeekShop.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Pravo na izmenu podataka u opštim uslovima kupovine

Zadržavamo pravo da nešto u budućnosti ovde promenimo ili da dopunimo.

Radno vreme

Online prodavnica GeekShop radi kao Vučić od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može pasti na kratko, ali nikada mu neće trebati više od tri dana da vaskrsne (zavisi koliko je programer koji tu radi popio).

Podrška putem call centra je uglavnom dostupna radnim danima od 10-16h. Možeš probati zvati i van radnog vremena ako zatreba nešto, verovatnoća da se neko javi je veća nego kad zoveš dom zdravlja za vreme korone.

Email možeš poslati kad god želiš. Biće ti odgovoreno asap.

Promena (ažuriranje) podataka na sajtu

GeekShop zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeni podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci GeekShop.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pismenim putem ili preko telefona.

Intelektualna svojina

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo GeekShop.rs ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti GeekShop.rs. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima. Budemo li neko pokušavao, naći ćemo ga i obrijaćemo mu glavu.

Poručivanje proizvoda

Cene

Sve cene su sa iskazanim PDV-om. Sve cene su u dinarima.

Opisi proizvoda

Nastojimo da što bolje opišemo proizvode koji se nalaze na našem web-shopu. Opisi su većinom preuzeti i prevedeni od dobavljača. Ukoliko primetiš da nešto od podataka odstupa, možeš nam javiti putem email-a i mi ćemo ispraviti na sajtu.

Naručivanje putem našeg sajta

Možeš naručiti kad god želiš.

Naručivanje putem telefona

Ukoliko ti je zgodnije, možeš naručiti i telefonom. Zovni broj sa naše kontakt stranice i zapisaćemo tvoju narudžbinu.

Preporučujemo ti da telefonom naručuješ ako:

  • Ako je između 13:00 – 15:30, a želiš da ti stigne već sledeći dan
  • Ako želiš da stigne danas između 16:00 i 20:00. Važi samo ako si iz Novog Sada ili Beograda. Moraš pozvati između 9:00 - 10:30

Naručivanje putem email-a

Za naručivanje možeš poslati i email na info@geekshop.rs sa tvojim podacima.

Trebaće nam:

  • Ime i prezime
  • Ulica i broj (broj stana/lokala, ako je zgrada)
  • Mesto i poštanski broj
  • Broj mobilnog telefona

Dobićeš ubrzo potvrdu o primljenoj narudžbini.

Naručivanje preko viber-a

Možeš pitati šta god te zanima, a za narudžbinu pošalji:

  • Ime i prezime
  • Email (ako želiš da dobiješ broj pošiljke nam mejl)
  • Ulica i broj (broj stana/lokala, ako je zgrada)
  • Mesto i poštanski broj
  • Broj mobilnog telefona

Dostava

Besplatna dostava

  • Važi za isporuke u Srbiji kurirskom službom koja je naznačena na stranici poručivanja.

Ovo čitaj, to nas najviše pitaju:

  • Vreme isporuke je 1 radni dan. PostExpress dostavlja i subotom.
  • Ako naručiš preko sajta do 13h, onda ti proizvod može stići već sledeći radni dan.
  • Ako je prošlo 13h, a treba ti baš hitno za sutra, možemo ti možda i dalje poslati, ali moraš poručiti telefonom.
  • Proizvod ti jedino ne može stići u nedelju.
  • Proizvode šaljemo samo radnim danima.
  • Ako želiš da ti stigne u utorak, možeš naručiti na sajtu u ponedeljak, ili napisati u napomenu da ti stigne određeni dan.
  • Ako želiš da ti stigne isti dan: Pozovi za porudžbinu. linijski taksisti vrše dostavu za Beograd. U tom slučaju nema besplatne dostave. Ako si iz Novog Sada, onda možeš i lično preuzeti na adresi našeg magacina, ili možemo na drugi način organizovati dostavu. Tu smo da izađemo u susret koliko god nam je u moći.

 

Obavestićemo te o nemogućnošću slanja:

Ako nedajbože nešto nemamo na stanju na dan slanja – dobićeš email ili ćemo te pozvati. Bićeš obavešten o datumu kada će proizvod ponovo biti dostupan i moći ćeš da biraš da li želiš na listu čekanja ili da zameniš proizvod. Takođe moći ćeš i otkazati porudžbinu ako budeš želeo. No hard feelings.

Dobićeš email nakon slanja

Čim pošaljemo proizvod, dobićeš email o podacima pošiljke. Čim to dobiješ, znači da će kurir biti sledeći dan na tvojoj adresi. Potvrdu o poslatoj pošiljci možeš očekivati između 14h i 18h.

Garantujemo 97% da će stići na obećani dan.

Kurirske službe su govna. Ne postoji savršena kurirska služba u Srbiji. No, sa Kurirskim službama kojom radimo stiže ti sledeći dan u 97% slučajeva. Stvarno su najkorektniji i posle gomilu testiranja, izabrali smo najbolje (tj. najmanja zla)

Ako ti treba hitno

Molim te naglasi nam u napomeni, pa i mi da napišemo za kurirsku službu (poklon u pitanju, hitno isporučiti, itd..)

Vreme dostave:

Radno vreme kurirske službe je od 9-17h. Ne možemo precizno znati u koliko sati će doći kod tebe, to zavisi od dosta faktora, rasporeda kurira itd…

Oštećeni paket

Nije se još desilo al da napišemo za svaki slučaj…

Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.

Ukoliko na kutiji ili ambalaži ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.

U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.

U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle potpisivanja prilikom pouzeća paketa.

Ako se roba ne preuzme od kurira

  • Post Express kurir će ostaviti list u sandučetu sa kojim možeš dići pošiljku u najbližoj pošti, u roku od 10ak dana.
  • GLS Srbija će pokušati dostavu još 2 puta.

Plaćanje

Plaćanje za naručene proizvode u Srbiji je u dinarima. Možeš birati na koji način želiš da platiš robu. Trenutne opcije su nam:

Za fizička lica:

  • Pouzećem – Plaćaš kuriru keš u dinarima kada donese robu na tvoju adresu
  • Uplatom na račun naše firme – možeš ispuniti uplatnicu i platiti bilo gde ili čak i online ako imaš online banking.
  • Plaćanje karticama – Prilikom poručivanja na sajtu izaberi plaćanje karticama. GeekShop ne skladišti podatke kartice, već se plaćanje preusmerava na sajt Raiffeisen banke. Nakon plaćanja, bićeš ponovo preusmeren na sajt GeekShopa. Sredstva će biti rezervisana na tvom računu dok ne potvrdimo da sve imamo u magacinu i ne pošaljemo robu. (stanje je uglavnom ažurno na sajtu, ali ovako moramo zbog banke…)

Za pravna lica:

  • Uplatom na račun firme - slobodno zatraži predračun preko telefona ili email-a. Možeš izabrati i plaćanje uplatnicom preko sajta, uplatiti preko online banking-a firme i samo napisati u napomeni da ti treba račun za firmu.
  • Plaćanje karticama - možeš redovno platiti karticom firme prilikom poručivanja preko našeg sajta, i onda samo zatražiti u napomeni da pošaljemo račun za firmu.

Robu šaljemo nakon legle uplate.

Ranac možeš pogledati i uživo na adresi magacina i platiti na licu mesta ako imaš mobilno bankarstvo. Više o tome na sekciji: lično preuzimanje.

Mogućnost ličnog preuzimanja

Lično preuzimanje je moguće u magacinu GeekShop-a. 

Plaćanje prilikom ličnog preuzimanja:

  1. Unapred preko uplatnice, ako želiš da samo podigneš robu.
  2. Na licu mesta, karticom preko sajta (klikneš na telefonu na naruči, plaćanje karticama i na licu mesta poručiš i platiš preko sajta tvojom karticom)

Takođe, ako želiš, možeš i da samo vidiš proizvod u našem magacinu. Neophodno je pre toga zakazati kao kod zubara, pošto nismo uvek na lokaciji. Za zakazivanje pozovi broj sa kontakt stranice.

Reklamacije

Reklamacija na proizvod ili uslugu

U slučaju da imaš bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budi slobodan da nas kontaktiraš putem naše email adrese, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip…), i potrudićemo se da u što kraćem roku reagujemo i eventualno ispravimo ukoliko je došlo do greške sa naše strane.

Da bi ubrzao proces, popuni Obrazac za reklamacije i pošalji na naš mejl.

U slučaju reklamacije, kupac je dužan da nakon naše potvrde, bez odugovlačenja i u što kraćem roku pošalje proizvod nazad, a najkasnije u roku od 3 radna dana od momenta naše potvrde. 

Reklamacije na isporuku

  • Ako proizvod kasni, a mi poslali na dogovoren dan
  • Ako je kurir bezobrazan

Sve su ovo greške kurirske službe, i možeš napisati reklamaciju na email adresu koju ćeš pronaći na njihovom sajtu.

Primorani smo da sarađujemo sa kurirskim službama, i nažalost ne možemo mnogo uticati na njihov (ne)rad. 

Mogućnost zamene

Za rančeve:

Ako ti neki ranac ne odgovara, i želiš da zameniš za manji, veći, drugu boju ili drugi model, onda:

  • Ispuni formular za zamenu
  • Sačekaj našu potvrdu
  • Pošalji nam proizvod
  • Čim nam stigne, i vidimo da je sve u redu, šaljemo ti novi ranac nazad isti ili sledeći radni dan.

Gledaj da ne skidaš etiketu i ne oštećuješ kutiju.

Ako oštetiš proizvod ili nemaš kutiju, za zamenu ćeš morati doplatiti. Nismo humanitarna organizacija...

Ako je ranac za koji se menja skuplji, onda možeš uplatiti razliku u ceni pouzećem ili preko računa. Ako je povoljniji onda preko računa ćemo refundirati razliku u ceni.

Ko plaća dostavu kod zamene?

  • Ako podneseš zahtev u roku od 3 dana od preuzimanja, onda mi častimo dostavu u oba pravca, u suprotnom ti snosiš troškove dostave.

Povrat robe

Kupac može u roku 14 dana da vrati proizvod, ali mi smo to povećali na 30 dana (za rančeve). U slučaju odustanka, potrošač ima pravo na povraćaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom stanju, bez tragova korišćenja, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, pri čemu se mora priložiti i originalni račun dobijen prilikom kupovine.

Vraćamo ceo novac na tekući račun kupca u roku od 24h od dana kada nam stigne.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. U slučaju oštećenja ili habanja robe ili ambalaže koja je nastala krivicom kupca, zadržavamo pravo da umanjimo iznos refundacije. Nismo humanitarna organizacija.

Procedura:

  1. Pošalji nam email
  2. Dobićeš odgovor u najkraćem mogućem roku (zakonski je 8 dana, ali mi ćemo reagovati za 1 radni dan)
  3. Vraćamo novac ne u roku od 14 dana, već u roku od 24h od prijema vraćenog proizvoda.

Preporuka: molimo te samo da vratiš što pre proizvod ukoliko ne odgovara tvojim potrebama. Takođe, obavezno ga dobro upakuj, imali smo neke pajsere koji nisu zalepili selotejp traku na kutije. Srećom nije bilo ništa strašno, ali zapamti, osnovno pravilo – zalepi selotejp na kutiju da se ne može otvoriti….

Ko plaća dostavu prilikom povrata?

Ako javiš u roku od 3 dana da ne odgovara, onda mi častimo dostavu, u suprotnom ti plaćaš trošak dostave nama.

Garancija

XD-Design proizvodi su u potpunosti pokriveni garancijom u smislu defekata u materijalu ili prilikom izrade za kompletan vek trajanja proizvoda (maksimalno 2 godine). Ukoliko proizvod ispolji grešku ili manu usled proizvodnog defekta, čak i nakon duže upotrebe, mi ćemo popraviti proizvod bez naknade.

Na proizvode u kategoriji: rančeva i torbi, garancija pokriva: 

  • Rašivanje kod šavova
  • Oštećenje rajsferšlusa usled normalnog korišćenja

Ova garancija ne pokriva oštećenja prouzrokovana nezgodom, nepropisnom upotrebom, nemarnošću, normalnim habanjem zbog česte upotrebe. Takođe napominjemo da vlasnik uz proizvod mora dostaviti račun GeekShopa jer se na računu nalazi potvrda o garanciji.

Garancija neće važiti u slučajevima:

Oštećenja koja su nastala zbog nemarnog rukovanja
Oštećenja nastala zbog mehaničkih udaraca od strane potrošača, odnosno treće osobe
Neuvažavanje uputstva za upotrebu


U slučaju reklamacije, kupac je dužan da nakon naše potvrde, bez odugovlačenja i u što kraćem roku pošalje proizvod nazad, a najkasnije u roku od 3 radna dana od momenta naše potvrde.

Politika privatnosti

U ime GeekShop Internet prodavnice – obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost podataka svih naših kupaca. Da bismo izvršili prodaju, odnosno uspešno obradili vašu porudžbinu potrebni su nam vaši lični – osnovni podaci.

Podaci koje korisnik ostavlja prilikom kupovine na GeekShop.rs su sledeći:

Ime i prezime
E-mail adresa
Adresa prebivališta/boravka
Broj telefona

Takođe, u cilju pružanja što kvalitetnije usluge i informisanja korisnika email korisnika može biti iskorišćen u svrhu marketinških kampanja (newsletter), ali kupcima dajemo mogućnost odluke da li žele ili ne da se odjave sa mailing liste.

Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupnim bilo kojem trećem licu.

Ukoliko želite da povučete saglasnost za obradu podataka, molimo da nam uputite zahtev na sledeću email adresu: info@geekshop.rs. Mi ćemo u obradi tog zahteva utvrditi da li je opravdan i dalje postupiti u skladu sa zakonom.

Oskar - GeekShop tim

Radnim danima od 09-16h. Odgovara obično u roku od 10 minuta.

Kako Vam mogu pomoći?