Akcija!

Kabanica za PRO i Tech Bobana

1.800 din 1.000 din

Kabanica za Boban PRO ranac

Korisno u sledećem scenariju:

  1. Napolju pljušti
  2. A ti imaš naviku da držiš ranac na stolu

Kad dođeš u kancelariju, skineš i staviš kabanicu na radijator da se suši, a Boban će ti i dalje biti suv kao da se ništa desilo nije. Sigurno bolje nego da umočiš svoj bežični miš ili taj važan izveštaj za šefa u novonastalom jezeru na kancelarijskom stolu.


  • PDV uključen
  • Besplatna dostava na teritoriji Srbije
  • Vreme isporuke: 1-2 radna dana
  • Način dostave: kurirska služba
  • Načini plaćanja: gotovinom prilikom isporuke, uplatom na tekući račun ili virmanski.
  • Ako ne uspeš naručiti preko sajta, probaj telefonski na 064/99-777-93.
  • Imaš pitanja? Klikni ispod na pitanja oko slanja i plaćanja ili iznad na FAQ.
  • Može da se sklopi
  • Od proizvođača XD-Design.
  • Kod njih na sajtu košta 15€ – kod nas je akcija trenutno

Pitanja oko slanja i plaćanja

Treba mi hitno za sutra prepodne, da li može da stigne?

  • Može!
  • Ako još nije prošlo 13h, onda slobodno naruči putem sajta. Ako je prošlo 13h onda nas iscimaj telefonom za porudžbinu. Imaš kontakt na dnu sajta
  • Ako pošaljemo PostExpressom, možemo čekirati uslugu „dostava do 12h“ i onda bi trebalo da stigne prepodne, osim ako to ne spreči neka viša sila.
  • Sa DailyExpressom te dostava ne košta ništa, imamo ugovor sa njima i častimo te.
  • Sa PostExpressom troškovi dostave su od 550 dinara, plaćaš prilikom preuzimanja.

Kako ide slanje i plaćanje?

  • Ranac šaljemo kurirskom službom DailyExpress ili PostExpress, a plaćanje se vrši pouzećem u dinarima. U prevodu: kad ti dođe kurir/poštar i donese proizvod, ti mu platiš prilikom preuzimanja.
  • Na sajtu možeš izabrati sa kojom kurirskom službom želiš da ti pošaljemo.

U koje vreme je isporuka?

U koje vreme stiže kurir?

  • Radno vreme kurirske služe je otprilike od 8h do 18h. U to neko vreme stižu i kuriri sa paketima.
  • Ne možemo znati precizno vreme, zavisi od kurira, njegovog rasporeda, da li će doručkovati/ručati pre tvoje isporuke ili posle, da li lift radi ili mora peške do 12. sprata u tvom komšiluku, itd…
  • Eventualno možeš pozvati kurirsku službu i pitati da stupe u kontakt sa kurirom i da ga pitaju kad otprilike dolazi na tvoju adresu. Operaterka tražiti kod pošiljke, a to dobijaš automatski čim pošaljemo rančeve.
  • Ako želiš da stigne prepodne, onda javi da ti pošaljemo postexpressom do 12h.

Ako sad poručim, za koliko dana će stići roba?

  • Ako poručiš pre 13h onda može stići već sutra. (ne važi u slučaju da je subota, nedelja ili ponedeljak)
  • Ako poručiš između petka do 13h i ponedeljka do 13h onda ti ranac stiže u utorak. (kuriri ne rade vikendom)
  • Ako ti je hitno, kontaktiraj, možda nađemo neko rešenje.

Takođe, PostExpress nudi uslugu isporuke pošiljke narednog dana do 13h, kao i uslugu isporuke danas za danas, dok DailyExpress nema opciju tačnog vremena isporuke ni danas za danas opciju.

Koliki su troškovi dostave?

Ako šaljemo sa DailyExpressom, onda je besplatno, ukoliko šaljemo sa PostExpressom troškovi su oko 550-600 din.

Ako izabereš uplatu putem tekućeg računa onda je PostExpress dostava povoljnija, tj. oko 260 dinara. DailyExpress će i dalje biti dž.

Da li postoji mogućnost zamene?

Postoji. Gledaj da ne skidaš etiketu i da sačuvaš kutiju samo. Iscimaj nas za detaljnije.

Gde mogu da vidim i kupim uživo?

Nemamo prodavnicu ali možeš pogledati uživo u našem magacinu u Novom Sadu. Najavi se na broj telefona da ti damo adresu i da se dogovorimo za okvirno vreme, pošto nismo uvek na adresi.

Takođe, prilikom poručivanja sa sajta možeš izabrati – „preuzimanje u magacinu“.

Šta ako ne budem zadovoljan?

Ukoliko zbog bilo kojih razloga ne budeš zadovoljan, ranac možeš vratiti u roku od 30 dana.

Čim primimo ranac odmah ćemo ti refundirati na tvoj privatni račun. Više o tome ovde: Opšti uslovi kupovine

Ako samo želiš da zameniš ranac, možemo i to uraditi.

Slučajno sam naručio, šta da radim?

Za otkazivanje pošalji poruku ili email sa svojim imenom i prezimenom, napiši da otkazuješ porudžbinu i stavi dva smajlija. Posle navrati na našu FB stranicu i lajkuj nam neki status da kompenzuješ učinjenu štetu.

Da li postoji mogućnost zamene?

Postoji. Gledaj da ne skidaš etiketu i da sačuvaš kutiju samo. Iscimaj nas za detaljnije.

Ne nalaziš odgovor na tvoje pitanje? Kontaktiraj nas!